Centrum-Hotele naszym Partnerem Organizacyjnym
Data publikacji: 20.08.2010
Gości festiwalu Łódź Czterech Kultur, Łódź 14.09.2010 – 18.09.2010
zapraszamy do korzystania z noclegów
w 5 obiektach Centrum-Hotele w centrum Łodzi.
Poniżej mogą Państwo pobrać ofertę cenową przygotowana specjalnie dla Państwa:
WARUNKI REZERWACJI, PŁATNOŚCI I ANULACJI DLA GOŚCI FESTIWALU ŁÓDŹ 4 KULTUR
14.09.2010 – 19.09.2010
1. Ceny wg niniejszej oferty cenowej obowiązują wyłącznie na noclegi w okresie:14.09.2010 – 19.09.2010. W przypadku chęci dokonania rezerwacji na doby poprzedzające i następujące po ww. terminie obowiązują ceny wg Cennika Rezerwacji Indywidualnych dostępnego w Recepcji Hotelu.
2. Rezerwacja może być dokonana faksem lub mailem. Aby skorzystać z powyższych cen z rabatem konieczne jest podanie hasła: „Łódź 4 Kultur” oraz dokonanie gwarancji przedpłaty.
3. Obowiązkowa jest przedpłata w wysokości minimum 50% wartości rezerwacji poprzez: preautoryzację na karcie płatniczej/kredytowej lub przelew na konto Centrum-Hotele. Druk preautoryzacji w języku polskim i angielskim dostępny jest w Recepcji Hotelu.
4. Rezerwacje traktowane są jako rezerwacje gwarantowane (tzn. wymagają formy pisemnej i nie podlegają automatycznej anulacji przez hotel o godz. 19.00 w przypadku braku przyjazdu Gościa do tego czasu). Rezerwacje gwarantowane zachowują swoją ważność do zakończenia doby hotelowej tj. do godziny 12.00 dnia następnego. Brak przyjazdu Gościa w pierwszej dobie traktowany jest jako niedojazd co oznacza, że Zamawiający zostanie obciążony opłatą w wysokości 100% wartości pierwszej doby ze śniadaniem według cen podanych w niniejszej ofercie cenowej.
5. Za dokonane rezerwacje Zamawiający ponosi pełną odpowiedzialność.
6. W przypadku firm dokonujących rezerwacji dla grupy Gości obowiązują takie same ceny i takie same zasady
jak dla Gości indywidualnych.
7. Zasady redukcji i anulacji w przypadku rezerwacji obejmujących maksymalnie 5 pokoi:
a. Zmniejszenie lub anulacja rezerwacji do 2 dni (12.09.2010) przed terminem realizacji - Zamawiający może bezkosztowo anulować rezerwację, a dokonana przedpłata zostanie mu w całości zwrócona.
b. Zmniejszenie lub anulacja rezerwacji poniżej 2 dni przed terminem realizacji do godziny 19.00 w dniu przyjazdu – spowoduje obciążenie Zamawiającego opłatą w wysokości 50% szacowanej wartości anulowanego zamówienia.
8. Zasady redukcji i anulacji w przypadku rezerwacji obejmujących ponad 5 pokoi:
a. Zmniejszenie lub anulacja rezerwacji do 30 dni (14.08.2010) przed terminem realizacji – Zamawiający ponosi opłatę anulacyjną w wysokości 100PLN, a pozostała część dokonanej przedpłaty zostanie mu zwrócona.
b. Zmniejszenie lub anulacja rezerwacji poniżej 30 dni przed terminem realizacji do godziny 19.00 w dniu przyjazdu – spowoduje obciążenie Zamawiającego opłatą w wysokości 50% szacowanej wartości anulowanego zamówienia.
9. Anulacje i redukcje dokonywane po godzinie 19.00 w dniu realizacji traktowane są jako niedojazd (pkt. 4).
10. Płatności za rezerwacje:
a. 50% szacowanej wartości rezerwacji jako przedpłata przelewem na konto Centrum-Hotele lub preautoryzacja
na karcie płatniczej/kredytowej
b. Pozostała należność płatna w recepcji hotelu kartą płatniczą/kredytową lub gotówką. Centrum-Hotele może wyrazić zgodę na dokonanie płatności przelewem w przypadku Zamawiających, którymi są podmioty prowadzące działalność gospodarczą, po okazaniu przez nie stosownych dokumentów, o które zostaną poproszeni w momencie dokonywania rezerwacji w hotelu. (w tym preautoryzacja na karcie płatniczej/kredytowej)
11. Płatności na rzecz Centrum-Hotele realizowane przelewem dokonywane są na konto Centrum-Hotele w Banku Zachodnim WBK S.A. 2 Oddział w Łodzi nr 77 1090 1304 0000 0000 3000 2843 (Kod Swift: WBKPPLPP). Datą zapłaty jest data wpływu środków na konto Centrum-Hotele.
12. * Tydzień – noclegi w dniach: pon.-wt., wt.-śr., śr.-czw., czw.-pt. ** Weekend – noclegi w dniach: pt.-sob., sob.-niedz.
Siła wyższa
1. Strony mogą zwolnić się od odpowiedzialności z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania usługi, w razie
gdy to niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem zdarzenia siły wyższej.
2. Przez pojęcie siły wyższej Strony rozumieją każde zdarzenie o charakterze zewnętrznym, które w chwili dokonania rezerwacji nie było możliwe do przewidzenia przez Strony, któremu nie można było zapobiec, w szczególności klęski żywiołowe, stan wyjątkowy, stan wojenny, nowe akty prawne lub decyzje administracyjne mające wpływ na realizacje usługi i/lub inne zdarzenia o podobnym charakterze, których wystąpienie wyklucza realizację usługi.
Tagi: Centrum Hotele, Hotel Centrum, Hotel Mazowiecki, Hotel Polonia, Hotel Savoy, Hotel Światowid